Warunkami rozwoju i stabilnej przyszłości współczesnego przedsiębiorstwa są: doskonalenie jakości swoich wyrobów i usług dla realizacji oczekiwań i wymagań rynku i zwiększania zadowolenia Klienta. Nasza firma istnieje dla naszych klientów. W całej naszej działalności zawsze kierowaliśmy się jego dobrem, a satysfakcja i zadowolenie kontrahentów są dla nas największym sukcesem i powodem do dumy.
Spełnienie wszystkich wymagań i oczekiwań klientów jest możliwe dzięki realizacji następujących celów jakości:
- Realizacja działań w ramach wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001
- Dobór dostawców oferujących najwyższą jakość dostarczanych produktów (ArcelorMittal, Salzgitter Mannesmann, ThyssenKrupp)
- Utrzymanie najwyższej jakości wytwarzanych wyrobów i świadczonych usług
- Zapewnienie terminowości dostaw
- Doskonalenie procesów produkcyjnych poprzez wprowadzanie nowych technologii i rozwiązań technicznych dla podniesienia jakości i rozszerzenia oferty wyrobów
- Inwestycje, rozumiane również jako działania dla podniesienia jakości wyrobów i rozszerzenia oferty Firmy dla większego zadowolenia klienta, a także poprawienia warunków pracy i ochrony środowiska
- Kontrola jakości wyrobu na wszystkich etapach jego wytwarzania od wytworzenia konstrukcji po zabezpieczenie antykorozyjne. Zaufał nam międzynarodowy koncern cynkowniczy Zinq, razem dbamy o jakość powłok antykorozyjnych stosowanych na naszych konstrukcjach
- Podnoszenie kwalifikacji pracowników
- Dbałość o najszerzej pojmowane środowisko pracy, w tym również działania o charakterze interpersonalnym i proekologicznym
- Utrzymywanie kontaktów z klientami również po dostawie wyrobu dla oceny stopnia ich zadowolenia, utrzymania dobrych stosunków i budowania dobrego wizerunku Firmy oraz nawiązywania z klientami współpracy na zasadzie stałego, trwałego partnerstwa
- Stworzenie warunków pracy dających satysfakcję wszystkim zatrudnionym
Podejmowane są w Firmie działania korygujące i zapobiegawcze mające na celu doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością oraz podnoszenie jakości wytwarzanych wyrobów. Rzucamy wyzwania innym.
Najwyższe Kierownictwo jak i cały personel Firmy znają, rozumieją i realizują Politykę Jakości i przyjmują pełną odpowiedzialność za skuteczne wdrażanie.